tjooheej<3

Hejsan=)<3
Nu är det min tur att vara här och skriva lite ;)
Jag har varit på läger hela heljen, de va väldigt kul facktist :D
Vi fixade till själva konfirmationen, de blir än teater, dans och sång :D<33 Love it!! haha
kan tyver inte berätta nått om teaten eller nått, eftersom mitt kusin barn är här oxå på denna blogg...
Men efter den 24 April får ni reda på lite om den=) och då kommer det nog oxå bilder :D<33

Jaha nästa helj blir de att åka till öland och ställa upp husvangenen, sen ska vi in till kalmar oxå med min moster för att köpa konfa klänging :D:D:D<333 LÄNGTAR!!!!
Sen heljen efter de blir de än stor helj;) konfirmeras min släckt kommer från mammas sida, pappas sida & Freddes sida + så kommer min underbara pojkväll:D:D:D:D<33 och så kommer nog några anda kompisar till familjen =)<33
LÄNGTAR SOM FAN!!!<33

Aja nu ska jag ta och dra, ska snacka med min kompis om än begravning hon och jag ska på den 20 April :(
Mina kompisar har ju dött :'(... R.I.P


Aja får se när jag kommer in igen pöööözzz//Tusenkramar från Ronjah<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0